fbpx
Februar 16, 2019

2 MILIJONA RAZLOGOV, ZAKAJ ČUTIMO SLOVENIJO

V Alpski Sloveniji - Bohinj - #ifeelsLOVEnia #bohinj #lakebohinj

V vsakem od nas se skriva duša lovskih prednikov. Zato tako radi lovimo nepozabne trenutke v objektiv in se z veseljem pokažemo na socialnih omrežjih. Svoje fotografije opremite s ključniki #ifeelsLOVEnia (za fotografije iz Bohinja tudi z) #Bohinj ter #LakeBohinj in postanite ponosni ambasador naše prelepe dežele.

Med objavljenimi fotografijami in videi Slovenska turistična organizacija na strani kampanje vsak teden izbere tri najboljše in jih posebej izpostavi. Ob zaključku kampanje bodo avtorji izbranih fotografij in videov sodelovali v žrebu za glavno nagrado: možnost brezplačne udeležbe na enem od Instameetov v izvedbi STO.

NAJ VAS ZELENO SRCE VODI V BOHINJ

Turistična destinacija Bohinj bo kot vodilna destinacija izpostavljena v tednu od 18. do 25. 2. 2019. K objavi in delitvam fotografij in videov, opremljenih s ključniki #ifeelsLOVEnia, #Bohinj ter #LakeBohinj, bomo svoje goste in obsikovalce pozivali tudi preko lastnih digitalnih kanalov in družabnih omrežij. K sodelovanju spodbujamo tudi domačine, lokalne ponudnike in njihove goste.

VEČ O AKCIJI: 2 MILIJONA RAZLOGOV, ZAKAJ ČUTIMO SLOVENIJO

Slovenska turistična organizacija je v lanskem letu pričela s kampanjo »Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo«, ki je dosegla milijon objav z uporabo ključnika #ifeelsLOVEnia. Kampanjo nadaljujejo tudi v letošnjem letu.

Letošnja kampanja bo potekala v štirih delih, vsak del bo namenjen eni od štirih makro destinacij, kot prva pa se predstavlja Alpska Slovenija, del katere je tudi Turistična destinacija Bohinj.

Nacionalna promocijska kampanja »Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo« poteka na trenutno najbolj ključnih komunikacijskih kanalih: na družbenih omrežjih Instagram, Facebook, Twitter in YouTube ter na osrednjem slovenskem turističnem portalu www.slovenia.info. V 10 tednih trajanja bo Slovenska turistična organizacija na pristajalni strani kampanje izpostavila vseh 10 vodilnih sodelujočih destinacij v rubriki Skriti kotički Slovenije in vsak teden izbirala najboljše objave uporabnikov.

STO od lansiranja kampanje, 6. junija lani, beleži odlične odzive uporabnikov družbenih omrežij: skupno število objav z uporabo ključne besede #ifeelsLOVEnia je bilo ob začetku letošnjega leta 1 milijon, objave pa so dosegle 133 milijonov uporabnikov svetovnega spleta.

 

Naroči se na e-novice

Z nadaljnjo uporabo strani se strinjate z uporabo piškotkov. OK Več...