Januar 28, 2019

BOHINJSKO B2B

Koristne informacije za obstoječe in bodoče partnerje projekta Bohinjsko/From Bohinj.

RAZPIS ZA PRIDOBITEV CERTIFIKATA BOHINJSKO/FROM BOHINJ

Rok za oddajo prijav: četrtek, 21. marec 2019
Datum ocenjevanja: sreda, 3. april, 2019

Razpis je odprt za ocenjevanje:

  • jedi in pijač.
  • vodenih doživetij,
  • nastanitev gostiteljev/ponudnikov nastanitvenih kapacitet,
  • pridelkov in kulinaričnih izdelkov,
  • rokodelskih izdelkov in izdelkov unikatnega in industrijskega oblikovanja ter

Tudi tokrat Vas še posebej spodbujamo k prijavi na ocenjevanje jedi in pijač, vodenih doživetij in nastanitev.

Vrste vodenih doživetij, ki se ocenjujejo:

  • Vodeno doživetje posamezne turistične vsebine, zanimivosti v destinaciji Bohinj – individualna ali skupinska krajša vodena doživetja (delavnice, vodene degustacije enega ponudnika, vodeni ogledi).
  • Vodeno doživetje več turističnih vsebin, zanimivosti na manjši lokaciji – poldnevna ali celodnevna individualna ali skupinska doživetja v destinaciji Bohinj (prireditve, dnevi odprtih vrat ipd.).
  • individualna ali skupinska krožna vodena doživetja – organizirani izleti po destinaciji Bohinj.
  • stacionarna večdnevna vodena doživetja v destinaciji Bohinj.

KONTAKTI

E-mail: [email protected]
Naslov: Turizem Bohinj, Stara Fužina 38 (Center TNP Bohinj)
Dodatne informacije in pomoč pri razvoju produktov: 040 229 079 (Jana Vilman)

OBRAZCI IN DOKUMENTACIJA ZA PRIDOBITEV CERTIFIKATA BOHINJSKO

Za podrobnejše informacije nas kontaktirajte na [email protected]

RAZPIS ZA BOHINJSKE SPOMINKE

Izdelava spominkov iz Bohinja je odlična tržna niša in možnost za dodatni zaslužek ali celo za zaposlitev.

Turisti se pri nakupu spominkov največkrat odločijo za lokalne kulinarične spominke (sir, klobasa, med). Ti morajo biti pakirani v manjšo embalažo, četudi je potem cena izdelka na kg veliko višja. Ker pa je ponudba kulinaričnih ​lokalnih izdelkov velika, lokalno pa tuji turisti razumejo iz področja cele Slovenije, je nujno razvijati čim bolj inovativne kulinarične izdelke, ki vsebujejo kombinacijo nenavadnih okusov (odličen primer je čokolada z mohantom Alenke Dobravec, hotel Kristal).

Vse bolj cenjeni med obiskovalci postajajo izdelki domače in umetnostne obrti oz. ročno narejeni izdelki z dodano zgodbo. Prav dodana zgodba, ki razloži kje je bil izdelek narejen, kdo ga je naredil, kakšna tehnika se uporablja za izdelavo, koliko časa se porabi, za kaj vse je uporaben in na podlagi česa je izdelek del lokalne tradicije, je poleg lične embalaže glavni razlog za  za prodajo.

Večjo dodano vrednost dosežejo izdelki narejeni na tradicionalen način, a sodobne oblike. To je dokazal Srečo Lotrič, ki nadaljuje tradicijo fajfarstva na Gorjušah, ki rad pokaže način izdelave v svoji delavnici. G. Lotrič je opazil, da se čedre in fajfe ne prodajajo dobro, zato smo s skupnim sodelovanjem (Center za kakovost, TB) razvili kolekcijo lesenih src okrašenih z biserno matico, ki so postala pravi mali prodajni hit, obenem pa se ohranja tradicionalno znanje.

Na Turizmu Bohinj prek projekta Bohinjsko in Centra za kakovost iščemo potencialne izdelovalce bohinjskihspominkov, jim pomagamo pri prijavi na razpis za pridobitev certifikata kakovosti Bohinjsko/from Bohinj in v sodelovanju med oblikovalko in izdelovalcem razvijamo nove inovativne in prodajne spominke. Za vse izdelke s certifikatom Bohinjsko/from Bohinj pa poskrbimo za vključitev na prodajna mesta in promocijo.

Za razvoj in prodajo bohinjskih spominkov se obrnite na Turizem Bohinj – Center za kakovost Jana Vilman Proje, tel: 040 229 079 ali [email protected]bohinj.si.

Naroči se na e-novice

Z nadaljnjo uporabo strani se strinjate z uporabo piškotkov. VEČ