fbpx
november 13, 2019

MEDNARODNO PRIZNANJE ZA BOHINJ: NAGRADA ITTA’S

Turizem Bohinj je prejemnik nagrade ITTA's (International Travel & Tourism Awards): »Najboljši na področju odgovornega turizma«

International Travel & Tourism Awards 2019, London –

Kaj je prepričalo strogo strokovno mednarodno komisijo, da je izbrala Bohinj?
Ker v praksi izvajamo strateške zelene rešitve. Med drugim:

Umirjamo promet in zmanjšujemo ogljični odtis destinacije

V letu 2019: skoraj 50.000 prepeljanih potnikov na 6 poletnih linijah. 

  • Spodbujamo potovanje z vlakom in avtobusom
  • Odmikamo promet od jezerske sklede z brezplačnimi organiziranimi prevozi
  • Nudimo brezplačni javni prevoz s kartico Julijske Alpe: Bohinj
  • Spodbujamo pohodništvo in kolesarjenje

Lokalni ponudniki so v Bohinju na prvem mestu: blagovna znamka Bohinjsko/From Bohinj

Bohinjsko je naše srce.
Primer dobre prakse za 9 znamk po Sloveniji.

  • Certificiramo kakovostne lokalne izdelke in storitve.
  • Spodbujamo sodelovanje in povezovanje.
  • Podpiramo podjetniške pobude.

Gradimo prihodnost za ljudi in naravo: Mednarodni festival alpskega cvetja

Spoznajte domačine na botaničnih turah, delavnicah, lokalni tržnici, kulturnih dogodkih ali predavanjih. 

  • Najuspešnejši okoljsko zavedni festival z mednarodnimi nagradami.
  • Inspiracija za 6 festivalov širom sveta.
  • Ohranjamo divje cvetoče travnike in način kmetovanja.
  • In se še vedno pohvalimo z več kot 1500 rastlinskih vrstami in 42 orhidejami.

Za cvetoči Bohinj

Naša vizija: da Bohinj ostane Bohinjcem prijazen.

  • Izbiraj okolju prijazne oblike mobilnosti. 
  • Natoči si svežo vodo.
  • Odnesi kar prineseš.
  • Vzemi si čas. Poklepetaj.

Objave:

 

 

SPOROČILO ZA JAVNOST: 11. 11. 2019

Prestižna nagrada za Turizem Bohinj na Svetovni turistični borzi WTM v Londonu. Bohinj med najboljšimi na svetu na področju odgovornega turizma.

V okviru ene globalno najpomembnejših borz turistične industrije WTM London so v torek zvečer, 5. novembra, podelili ugledna priznanja svetovne turistične industrije International Travel & Tourism Awards (ITTA). Turizem Bohinj je kot edini predstavnik iz Slovenije prejel srebrno nagrado za projekt Ustvarjanje trajnostnega modela destinacije v kategoriji Odgovorni turizem. To je bila v kategoriji Odgovorni turizem, kjer niso podelili zlatega priznanja, najvišja letos podeljena nagrada, ki jo je Turizem Bohinj prejel za dolgoletno trajnostno delovanje na področju turizma. Pod vodstvom direktorja Klemena Langusa, ki je v Londonu prevzel nagrado, Turizem Bohinj zadnjih 15 let trajnostno komponento vnaša v celotno svoje delovanje. Preko razvoja Mednarodnega festivala alpskega cvetja, blagovne znamke Bohinjsko / From Bohinj in prizadevanj na področju mobilnosti, ki s podporo Občine Bohinj temeljijo na temeljnem dokumentu trajnostnega razvoje celotne Občine Bohinj (Strategija trajnostnega razvoja Občine Bohinj 2025+), so člani komisije tudi prepoznali in postavili Bohinj kot pionirja odgovornega turizma v Sloveniji ter posledično razlog za preboj Slovenije na vrh med odgovornimi turističnimi destinacijami na svetu.

»V zadnjem desetletju je turizem Bohinj postavil globalno merilo za trajnostne turistične pobude, ki se reproducirajo na mednarodni ravni. Njihov inovativni festival narave: Mednarodni festival alpskega cvetja, je bil prepoznan kot dobra praksa in prenešen v šest držav, vključno s Škotsko, Hrvaško in Romunijo. Kot neposreden rezultat njihovega dela je Slovenija prepoznana kot vodilna na področju zelenega turizma,« so ob nagradi v komisiji zapisali v obrazložitvi.

Tri dni v letu se potovalna industrija združuje na WTM London, vodilnem svetovnem dogodku na področju potovanja v svetu. Udeleži se ga 5.000 razstavljavcev, ki pokrivajo destinacije, tehnološka in zasebna podjetja. V zameno poslujejo s 51.000 turističnimi strokovnjaki, ključnimi kupci industrije, novinarji, digitalnimi vplivniki, študenti in ministri za turizem. Po ocenah bo WTM London letos ustvaril za 3 milijarde funtov poslov. Dogodek v Londonu delegatom ponuja priložnost, da se zgledujejo po vsebinah na visoki ravni, na katerih voditelji v panogi razpravljajo o trendih, vprašanjih in novostih v potovalni panogi.

Vsako leto v sodelovanju z WTM London podelijo Mednarodne nagrade za potovanja in turizem (the International Travel & Tourism Awards), ki se predstavijo v popolnoma novi reviji London (Magazine London). Nagrade zagotavljajo platformo za počastitev kreatorjev turistične ponudbe v 15 kategorijah in, kot bi lahko pričakovali od WTM London, privabijo več kot 500 vodilnih oseb in odločevalcev iz celotnega potovalnega sektorja. Nagrajence izbere skrbno izbran neodvisni sodniški senat, ki ga sestavljajo neodvisni strokovnjaki iz področja turizma, medijev, okoljevarstva in drugih povezanih področij. Vsak sodnik je ugleden član potovalne skupnosti, s pravimi izkušnjami in znanjem, kako izbrati prestižne dobitnike mednarodnih nagrad za potovanja in turizem.

Pri pripravi prijave je Turizem Bohinj sodeloval z britansko PR agencijo, specializirano za odgovorni turizem A Marr+A ter svetovalnim podjetjem MINDBRAND, katerega vodi Slovenec Tine Murn.

Tine Murn je po podelitvi nagrad povedal:

Izredno sem počaščen in srečen, da sem del te prestižne nagrade katere prejemnik je zasluženo Turizem Bohinj. Zavedati se moramo predvsem teže in veljave te nagrade. Gre za posebno kategorijo (že ime pove vse – Best in Responsible Tourism) saj sta se kljub številnim prijavam v ožji izbor uvrstila zgolj dva prijavitelja. Podeljen a pa je bila zgolj srebrna nagrada (drugje po tri: zlata, srebrna in priporočena). Torej smo prejeli najvišje podeljeno nagrado. Po podelitvi sem se neformalno pogovarjal z organizatorji in ocenjevalci. Potrdili so mi, da je bila to zelo težka in zahtevna kategorija – kategorija na področju odgovornega turizma, kjer so kriteriji komisije neizmerno visoki). Ocenjevalci so nam čestitali in potrdili, da je edino Bohinj med vsemi ostalimi zadovoljil visoke standarde. Priznavajo dolgoletno dobro delo na področju odgovornega turizma in vidijo prav v Bohinju razlog, da je Slovenija postala svetovno priznana destinacija na področju odgovornega in zelenega turizma.«

Opravičeno je lahko ponosen tudi direktor Turizma Bohinj Klemen Langus, saj prav pod njegovim vodstvom zadnjih petnajst let turizem Bohinj stopa po poti razvoja trajnostnega turizma:

»Sem ponosen in vesel. Predvsem bi pa na tem mestu rad povedal, da gre za nagrado, ki je rezultat in plod dela celotne lokalne skupnosti v zadnjih, vsaj desetih, če ne več letih. Glavni atributi, zaradi katerih smo prejeli to nagrado so bili: Mednarodni festival alpskega cvetja, kot oblika naravovarstvenega festivala, ki je lahko tudi ekonomsko uspešen. Drugi pomemben steber te nagrade je umirjanje prometa v Bohinju, torej vsi napori in ukrepi na tem področju s spodbujanjem javnega prevoza, kartico Julijske Alpe: Bohinj, brezplačnimi organiziranimi prevozi in tako naprej. Tretji del, ki predvsem vpliva na rast lokalne ekonomije skozi kvaliteto turističnih proizvodov, storitev, doživetij, nastanitev in druge ponudbe je lokalna blagovna znamka Bohinjsko / From Bohinj. Za vse tri področja velja, da zadaj stoji možna lokalna skupnost, torej v tem primeru Občina Bohinj in vsi lokalni prebivalci, ki so pravzaprav nosilci vsega tega.«

Naroči se na e-novice

Z nadaljnjo uporabo strani se strinjate z uporabo piškotkov. OK Več...