fbpx
maj 31, 2019

PROJEKT: DIGITALNA PROMOCIJA BOHINJA

Naziv operacije: Nadgradnja in razvoj digitalnih orodij ter promocija turistične ponudbe Bohinja 2019 - 2019

Turizem Bohinj je nosilec operacije “Nadgradnja in razvoj digitalnih orodij ter promocija turistične ponudbe Bohinja v letih 2019 – 2019”, ki jo je prijavil na “Javni razpis za sofinanciranje razvoja in promocije turistične ponudbe vodilnih turističnih destinacij v Sloveniji”.

Finančni viri za celotno obdobje sofinanciranja operacije:

  • Skupna vrednost operacije: 110.000,00 €, sofinanciranje s sredstvi državnega proračuna za kohezijsko politiko: 77.000,00 €.
  • Namen operacije je spodbujanje razvoja in krepitev promocije turistične ponudbe Bohinja, s poudarkom na pospeševanju digitalne promocije na tujih trgih.

Namen operacije je:

  • Izboljšanje digitalne predstavitve destinacije Bohinj in izboljšanje uporabniške izkušnje z vsebinsko reorganizacijo predstavitve spletnih vsebin, večjezičnostjo (dodatno nemščina in italijanščina), nadgradnjo obstoječih modulov in vzpostavitvijo novih spletnih orodij za predstavitev počitnic v gorah, outdoor aktivnosti in športnega turizma
  • okrepitev digitalne promocije s ciljem doseganja kvantitativnih ciljev iz destinacijske strategije
  • V okviru treh nosilnih produktov, opredeljenih v makro destinaciji (Počitnice v gorah, Športni turizem, Outdoor) bomo destinacijske produkte digitalno predstavili, oglaševali in tržili prek novih komunikacijskih orodij.

Z operacijo bomo prispevali k dvigu konkurenčnosti destinacije, dvigu dodane vrednosti iz turizma v občini in povečevanju priliva iz naslova izvoza potovanj.

Vse to bomo dosegli z  digitalnim  vključevanjem in povezovanjem nosilnih turističnih podjetij med seboj in tudi turističnih nosilcev na posameznih območjih s preostalimi deležniki (manjši ponudniki, lokalne skupnosti, nevladne organizacije in podobno).

Nadgradnja spletne strani  in nova komunikacijska orodja bodo obiskovalcem omogočala boljši pregled nad ponudbo ključnih aktivnosti na destinaciji ter jim omogočila preprostejšo organizacijo doživetij in trajnostne mobilnosti na destinaciji. Pohitrili bomo delovanje spletne strani in ji povečali uporabnost z dodajanjem spletne trgovine.

Okrepili bomo svoje aktivnosti na družbenih omrežjih in znatno povečali število sledilcev (še posebej sledilcev s tujih trgov) s pomočjo targetiranih oglasov, kakovostnih fotografij in videev. Družbena omrežja in spletno stran pa bomo tesneje medsebojno povezali.

V okviru prizadevanj za trajnostno mobilnost v Bohinju bomo kot člani združenja Alpine pearls zagotovili delovanje sistema Kartice mobilnosti Bohinja in njegov nadaljnji razvoj ter s pomočjo novih komunikacijskih orodij omogočili boljšo informiranost in optimalnejši izkoristek možnosti trajnostne mobilnosti, ki jih destinacija ponuja. Dodatno pozornost bomo posvetili digitalni promociji lokalnih produktov blagovne znamke Bohinjsko, ki zagotavlja kakovost in geografsko poreklo izdelkov, pridelkov, vodenih doživetij in nastanitev ter s tem krepili sodelovanje z lokalno skupnostjo in turističnim gospodarstvom.

Rezultati operacije:

  • pohitritev delovanja spletnega mesta
  • usklajevanje z uredbo GDPR
  • organizacija, optimizacija in nadgradnja vsebine
  • nadgradnja modula trenutne razmere
  • nove promocijske fotografije in videi
  • digitalizacija vsebin za aktivnosti v naravi
  • integracija novih digitalnih orodij na spletno mesto
  • večja prisotnost na socialnih omrežjih
  • digitalno oglaševanje
  • nova spletna trgovina
  • razširitev večjezičnosti z nemško in italijansko različico (ter prevodi in lektoriranje vsebin)

Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Več o Evropski kohezijski politiki v Sloveniji.

Naroči se na e-novice

Z nadaljnjo uporabo strani se strinjate z uporabo piškotkov. VEČ