SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA SPLETNE TRGOVINE

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice kupca ter poslovni odnos med kupcem in prodajalcem oz. upravljalcem spletne trgovine. Splošni pogoji poslovanja so bili nazadnje posodobljeni januarja 2022. 

Prodajalec oz. ponudnik / upravljalec spletne trgovine

Javni zavod Turizem Bohinj
Stara Fužina 38, 4265 Bohinjsko jezero
www.bohinj.si

Informacije in podpora

Telefon: +386 (0)4 574 75 90
info@bohinj.si
www.bohinj.si

Delovni čas: 
 od ponedeljka do petka od 7:00 – 15:00

Osnovni podatki:

Matična št.: 1510614000
ID za DDV: 84521147
TRR: SI56-0110-0600-0052-888, odprt pri Banki Slovenije
Zavezanci za DDV: DA

Dodatne informacije

  • Strinjanje s pogoji poslovanja

    Z uporabo spletne strani se strinjate s pogoji poslovanja, zato vas prosimo, da si le-te preberete.

  • Sprememba pogojev poslovanja

    Zavod Turizem Bohinj si pridržuje pravico do spremembe navedenih splošnih pogojev poslovanja v spletni trgovini brez predhodnega obvestila. 

  • Sprememba ostalih informacij na spletni strani

    Prav tako lahko ponudnik brez predhodnega obvestila spremeni katerekoli druge informacije na spletni strani.

  • Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov

    Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Turizma Bohinj so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot, Uradni list RS, št. 98/2004-UPB2, 126/2007 in 86/2009), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za elektronsko poslovanje.

  • Dodatna pojasnila, informacije in pomoč

    Za več pojasnil v zvezi s splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine, za dodatne splošne informacije ali pomoč pri naročanju preko spleta, podrobnosti o dostavi ali informacije o vračilu blaga nas lahko v času uradnih kontaktirate pisno na elektronski naslov, po telefonu ali se s predhodno najavo oglasite osebno na sedežu javnega zavoda. Kontaktne informacije so navedene v teh splošnih pogojih poslovanja.

Ponudnik Turizem Bohinj (v nadaljevanju označen samo z besedo ponudnik) preko spletne strani in v spletni trgovini ponuja izdelke ter živila lokalnih dobaviteljev, gostinske storitve in storitve turističnih doživetij. Splošni pogoji veljajo za vse storitve in izdelke ter zavezujejo potrošnika oziroma kupca.

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • dobavljivost  izdelkov (izdelki ali storitve, ki so v ponudbi na spletnem mestu, so dobavljivi v jasno označenem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • način plačila,
  • jasno, razvidno in nedvoumno bo določil cene izdelkov in storitev, kjer bo tudi razvidno, ali cene že vsebujejo davke in morebitne druge stroške,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop, poleg tega tudi o tem, koliko stane kupca vračilo izdelka ali odpoved storitve,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi, kamor potrošnik lahko naslovi svojo pritožbo.

Stroški pakiranja in dostave pri nakupu nad 50,00 € so brezplačni, do 49,99 € je cena pakiranja in dostave 4,00 €.

Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije.

Za dostavo v druge države se zaračunajo stroški dostave po ceniku dostavnega podjetja. Prav tako kupec nosi morebitne stroške dajatev v državah izven Slovenije.

Naročilo poteka tako, da izberete izdelek ali storitev in ga dodate v košarico s klikom na gumb »Dodaj v košarico«. Odpre se vam stran s povzetkom vsebine vaše košarice. V kolikor se z vsebino košarice strinjate, nakup nadaljujete s klikom na gumb »Naprej na način plačila«. Na tej strani v polja vnesete zahtevane podatke. Za nadaljevanje nakupa morate potrditi, da ste prebrali in se strinjate s Politiko zasebnosti in s Splošnimi pogoji poslovanja, predstavljenimi na tej strani.

Na naši spletni strani ponujamo več načinov možnosti nakupa in rezervacij izdelkov in storitev.

Prek obrazca za povpraševanje, s katerim nam uporabnik posreduje povpraševanje, mi pa posredujemo ponudbo. Ta način se še ne šteje za potrjeno rezervacijo ali nakup izdelkov. V primeru, da potrditve in plačila ne prejmemo, se šteje, da rezervacija ni bila naročena oziroma izvedena.  

Možnost neposredne rezervacije in nakupa s spletnim plačilom. V tem primeru bo rezervacija potrjena takoj, ko kupec dokončno potrdi postopek plačila oziroma, ko prejmemo avans na naš transakcijski račun. Želeni način plačila izberete pri zaključevanju nakupa v spletni košarici: 

  • plačilo preko sistema PayPal (če nimate računa PayPal, lahko plačate s kreditno kartico)
  • plačilo s plačilno in kreditno kartico (preko storitve Stripe) 
  • neposredna bančna transakcija (nakazilo na TRR) – plačilo poravnate na naš bančni račun (kot referenco vnesete ID oziroma številko naročila). Naročilo ne bo odposlano, dokler ne prejmemo nakazila na naš bančni račun.   

Ob vsakem povpraševanju in oddanem naročilu prek spleta šteje, da je uporabnik oz. kupec prebral Politiko zasebnosti in te Splošne pogoje poslovanja in da se z njimi strinja.

Cene izdelkov in storitev so navedene v evrih/€ in veljajo na dan nakupa. Cene ne vsebujejo stroška dostave.

Ko kupec naročilo v spletni trgovini potrdi, zanj veljajo objavljene cene v času naročila. Cene so v spletni trgovini primerno označene in veljajo za vse kupce enako. Pridržujemo si pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.

V primeru, da bi se cena zaradi napake med obdelavo spletnega naročila spremenila ali bi v tem času prišlo do izpraznitve zalog naročenega izdelka, bo kupec o tem pisno obveščen na njegovo elektronsko pošto in mu bo ponujena možnost odstopa od pogodbe ali do zamenjave za drug primerljiv izdelek oziroma storitev, ki jo ponuja ponudnik.

V skladu z določili 43. člena ZVPot (Ur. l. RS št.98/2004, 126/2007) ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga prodajalca obvesti, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok za pravico do odstopa od nakupa prične teči z dnem prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca info@bohinj.si ali na sedež zavoda Turizem Bohinj, Stara Fužina 38, 4265 Bohinjsko jezero. Vrnjenemu blagu je potrebno priložiti kopijo računa. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti izdelek vrne po pošti na ponudnikov naslov. Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.

Kupec mora izdelek vrniti prodajalcu nepoškodovan, v originalni embalaži in v nezmanjšani količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala zaradi razlogov, za katere kupec ni kriv.

Kupec izdelkov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus izdelkov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. V primeru uporabe, ki presega preizkus izdelka, ima ponudnik pravico od kupca zahtevati zmanjšanje vrednosti izdelka. Kupec blago vrne po pošti, pri čemer nosi stroške pošiljanja.

Vračilo vplačanega zneska bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe in ko ponudnik prejme vrnjen izdelek. V času od prejetega obvestila o odstopu, do vračila izdelka, si zato ponudnik pridržuje pravico do zadržanja plačila. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede z nakazilom na enak način, kot je bilo izvedeno plačilo (na TRR kupčeve plačilne kartice).

Vrnitev prejetega blaga ponudniku v roku za odstop od pogodbe, se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe, kadar je izdelek prilagojen osebnim potrebam kupca oziroma je izdelan po njegovih natančnih navodilih.

Prav tako kupec nima pravice do odstopa od pogodbe, če sama narava izdelka ni primerna za vrnitev (izdelki z zelo kratkim rokom trajanja, hitro pokvarljiva živila, izdelek, ki mu je že pretekel rok uporabnosti) in v primeru dobave časopisov, revij, periodičnih publikacij, igre na srečo in drugih primerih, ki jih določa Zakon o varstvu potrošnikov.

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko kupec ponudniku sporoči osebno, o čemur mu ponudnik mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa k zastopniku ponudnika, s katerim je sklenil pogodbo.

Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Pred oddajo naročila s strani kupca, se kupcu odpre predogled naročila, na podlagi katerega lahko preveri podatke, ki jih je izpolnil za potrebe oddaje naročila.

V primeru napačnega vnosa, lahko kupec napake v košarici popravi, in sicer tako, da se s puščico vrne nazaj na prejšnjo stran nakupa.

V kolikor naročila ne želite oddati lahko stran zapustite pred oddajo naročila in tako prekinete oddajo in potrditev naročila.

Ponudnik bo s kupcem stopil v stik preko elektronskih sredstev komunikacij na daljavo, če temu kupec izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje:

  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • sporočila bodo označena jasno in nedvoumno kot oglasna sporočila,
  • jasno in nedvoumno bodo označene tudi različne akcije, promocije in druge tržne tehnike,
  • jasno bodo določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil (željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik dosledno spoštoval in mu omogočil takojšnjo odjavo od le-teh).

Ponudnik ima postavljene visoke interne standarde obravnave naročil, vračil in reklamacij kupcev ter poskuša slediti aktualnim zahtevam potrošnikov in zakonskim regulativam.

V skladu s 6. alinejo 7. člena Zakona o elektronskem poslovanju (ZEPT) pa izjavlja, da ni podpisnik kodeksa ravnanja spletnih trgovcev.

Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo s področja varstva potrošnikov (ZVPot). Prodajalec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost, vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Prodajalec bo v roku pet (5) delovnih dni potrdil kupcu, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Kontaktna oseba za pritožbe je koordinator spletne trgovine. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Turizem Bohinj se trudi, da se spori rešujejo izvensodno.
Ponudnik ne priznava nobenega od izvajalcev Izvensodnega reševanja potrošniških sporov (IRPS). Povezava do platforme spletnega reševanja sporov (SRS) se nahaja tukaj.

Vsa vsebina na spletni strani, vključno s slikovnim in video gradivom je avtorsko zaščitena z Zakonom o avtorskih pravicah in je last ponudnika.

Ponudnik dovoljuje uporabo slikovnega in video gradiva za osebno uporabo na socialnih omrežjih in fotogalerijah izključno z navedbo vira navedenega gradiva in le s predhodnim pisnim dovoljenjem Turizma Bohinj, ki je lastnik spletne strani www.bohinj.si.

V kolikor bi želeli katero od slikovnih in drugih gradiv na spletni strani, nam pišite na naš elektronski naslov: info@bohinj.si.

Ob rezervaciji oziroma nakupu storitev ali izdelkov z vašimi dovoljenji zbiramo tudi podatke o vaši uporabi naše spletne trgovine s piškotki.

Več informacij o tem, kako tehnologijo piškotkov uporabljamo je dostopnih v Politiki piškotkov.